פניה אישית לכל חברי העמותה ויוצאי החיל
אני פונה אליכם להשתתף במסע הפרסום לתרומת כליה לחברנו יצחק (איציק) רביב.
איציק רביב, סרן במיל', נפצע בשנת 1970 במלחמת ההתשה, כקצין הנדסה.
בפציעתו איבד את יד ימין ועין ימין בגיל 22.
למרות שאיציק היה פטור משירות ביטחון, הוא התנדב במשך 20 שנה לשירות מילואים כמפקד יחידת גיוס ציוד בהנדסה פיקוד מרכז.
לאחר שחרורו מהתנדבות למילואים הוא המשיך לתרום למען המדינה וב-15 השנים האחרונות הוא מכהן כחבר ההנהלה המצומצמת של עמותה חיל ההנדסה הקרבית.
איציק הוא אחד משלנו, והוא חולה באופן שהטיפול היחיד שיכול להציל אותו הוא השתלת כליה מתורם אלטרואיסטי.
תרומה של כליה אינה בקשה פשוטה, אלא קריאה לתרומה הגדולה ביותר שאדם יכול לתת. זה אולי לא צירוף מקרים שכל אדם קיבל שתי כליות, כדי שיוכל לשקול אולי לתרום אחת מהן לאח בצרה.
גם אם אינך יכול לתרום באופן אישי משיקולים רפואיים, אני מבקש שתעיין במכתבו של איציק למטה, ובמידת האפשר תעזור להפיץ את הבקשה הלאה במדיה החברתית.
מעריך את הרצון הטוב ומודה מראש
ישי דותן
